Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2016

Kartka "ice cold"

Hej scrapoholicy :)

Jak wspominałam, dziś miałam pracowity dzień. Oto kolejna kartka świąteczna w dość chłodnych, zimowych barwach, która bardzo odpowiadała dzisiejszej pogodzie za moim oknem.







Kartka pewnie pójdzie w świat żeby nacieszyła oczy mojej cioteczki :)

Ponadto kartkę zgłaszam na wyzwanie



oraz 

KTM  czyli Klub Twórczych Mam







2 komentarze:

  1. Pięknie i zimowo. Dziękujemy za udział w wyzwaniu klubu Twórczych Mam. Jednocześnie mam prośbę o poprawienie linku do żabki, bo w tej chwili nie działa prawidłowo. Pozdrawiam i życzę udanego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna praca ☺ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń