Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

czwartek, 29 grudnia 2016

#20 Złoto, brokat... lśniąca bombka

I ostatnia w tym sezonie choinkowa bombka.
Trochę namieszałam bo jest bardzo shabby, trochę decu, i oczywiście scrap.
Wszystkie techniki dozwolone więc pozwoliłam zaszaleć wyobraźni.

Oto ona - lśniąca i błyszcząca :)










Bombeczkę zgłaszam na wyzwania:



oraz




2 komentarze:

  1. Piękna bombka ale nie mogę dopatrzeć się żadnej gwiazdki... Szkoda! Pozdrawiam DT DIY czyli zrób to sam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam nadzieje, że gwiazda betlejemska (kwiatek) się zaliczy :)

      Usuń