Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

czwartek, 26 stycznia 2017

Czekoladownik dla łasucha

Hej Kochani.
Dziś mam dla Was czekoladownik słodki jak plaster miodu. Powstał on na bazie papierów Teresy Collins dla pewnego łasucha na urodziny.





Na wstępie krótki tutorial: przygotowane produkty
1. tekturka "babeczka" od Wycinanka.net 
2. Karty Journaling Pad Prima 3"x4" BELLA ROUGE Prima Marketing dostępne w Od A do Zet 

3. Ćwieki dostępne w Na Strychu , cyferki z tekturki i sznurek jutowy kupiony gdzieś przy okazji.

4. Tusze Stamp Pad od Stamperia oraz Chalk Edger "Teak Wall" dostępny w Scrapek.pl 


5. Papiery z kolekcji Teresy Collins "Emporium"

Dalej już tylko przyjemności :) oklejanie i przyklejanie...



  














Przed wręczeniem uzupełniłam Czekoladownik w "produkt mleczno-kakaowy" z nadzieniem toffi i tag z życzeniami, który nawiasem mówiąc robiłam w ostatniej chwili i nie sfotografowałam go :/ 


I jak to zazwyczaj bywa czekoladownik zgłaszam na wyzwania:

1. Scrapek.pl - robimy co chcemy


2. Fabryka Weny - Bingo w zestawie Warstwy - tekturka - sznurek


 3. It's just fun - warstwy





8 komentarzy:

  1. cudny czekoladownik :) dziekuję za udział w zabawie na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonany :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Fabryki Weny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow - jaki wypasiony czekoladownik :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapka i Anemone

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowy! Dziękuję za wspólną zabawę w Fabryce Weny!

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity!!!Dziękuję za zabawę z Fabryką Weny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!
    I za szczegółowe fotki - bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń