Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2017

Moja Złota Róża - chustecznik Shabby/Glamour

Pomiędzy kartkami, pomiędzy świętami powstawał sobie pewien chustecznik...

Jako, że moje hobby w świecie rękodzieła zaczęło się od techniki decu po wielu miesiącach ze scrapbookingiem postanowiła do niej wrócić. 



Moja "Złota róża" powstała z czystej pasji tworzenia, tylko dla mnie by mieć coś zrobionego bez żadnej dedykacji. Chustecznik będzie stał na moim stole i cieszył oczy moje i moich gości :) 





















Mam nadzieje, że przypadł Wam do gustu.

Jak to mówi pewna vlogerka (inspirello.pl na YT) - "zrób, a okazja sama się znajdzie", tak u mnie z wyzwaniami :) więc robię, a wyzwania jak widać poniżej...

Chustecznik zgłaszam na wyzwania:



2. Szuflada - muzyka


oraz 3. Towarzystwo Dobrej Zabawy wyzwanie z Lemoncraft




11 komentarzy:

  1. Na bogato :) Śliczny chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny chustecznik, taki kobiecy:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny.Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna praca!
    Niestety nie możemy jej zakwalifikować do wyzwania ponieważ według regulaminu praca nie może być zgłoszona do innych konkursów.
    Powodzenia następnym razem!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. szalenie wytworny i elegancki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie dla jakiejś damy :)Fajnie wygląda
    Dziękujemy za wspólną zabawę z ArtPiaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetne, że wróciłaś do decoupage'u - Twój chustecznik wygląda pięknie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna praca :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny chustecznik!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń