Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2017

ATC: PARY - COUPLES

Dziś przedstawiam  Wam ATC pt. "Pan i Pani Smith"




Wykonałam je na kolejną wymiankę w Art Grupie ATC, której tematem są pary.

A tak się prezentują:






ATC zgłaszam na wymianke i wyzwanie do ART Grupa ATC


5 komentarzy:

  1. :) najpiękniejsza para w filmowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja tematu i żal tylko trochę, że para nie wytrzymała próby czasu..

    OdpowiedzUsuń