Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

niedziela, 5 marca 2017

Króliczki, kurczaczki, Wielkanoc :)

Jeszcze jedna, chwilowo ostatnia karteczka z wielkanocną tekturką :)


Tekturka miała zostać niepomalowana, jednak po złożeniu warstw przed przyklejeniem
wydała mi się ona taka nijaka i mało widoczna, więc złapałam za żółty tusz z Latarni Morskiej
i to co powinno być żółte takie się stało.
zaś kurka, kogucik i zajączek zostały pocieniowane tuszem jasnobrązowym.






Karteczkę zgłaszam na wyzwanie Artimeno



5 komentarzy:

  1. Ta również piękna, pozdrawiam, Beata DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Widzę, że pastelowe kartki w stylu shabby-chic to Twoja specjalność.
    Kasia/ ST Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) chyba nieświadomie, ale idę w tym kierunku

      Usuń