Prawa Autorskie

Prace i ich fotografie prezentowane na tym blogu są mojego autorstwa i stanowią moją własność (jeśli jest inaczej, piszę o tym) i nie zezwalam na ich kopiowanie ani wykorzystywanie bez mojej zgody.

Jeżeli zostanie przeze mnie dodany obrazek innego autora lub z innej strony, będzie on podpisany linkiem odsyłającym do jego źródła.

Obserwatorzy

poniedziałek, 1 maja 2017

I Komunijna kartka w pudełku

Hej, przed Wami 
pierwsze moje komunijne prace.

Kartka w pudełku dla Nikoli.




Kartka dla mojej bratanicy z okazji Pierwszej Komunii
Fajnie się składa, bo i jest to moja pierwsza kartka komunijna :)
Miłego oglądania.














Kartkę zgłaszam na wyzwanie



Dziękuję za Wasze komentarze :)

1 komentarz:

  1. Dziękujemy za wspólna zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty
    Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń