#100 Candy z okazji setnego posta

Witajcie kochani!

Postanowiłam zrobić małe podsumowanie z okazji
setnego wpisu na moim blogu,
a co za tym poszło? Chęć podzielenia się z Wami
małymi upominkami, czyli CANDY!

Już od jakiegoś czasu nosiłam się z zamiarem zorganizowania candy, ale zawsze coś stawało na przeszkodzie.
Ciesze się, że w końcu mi się udało!

Jest to pierwsza organizowana przeze mnie zabawa na blogu, także proszę o wyrozumiałość.


*Ptasie mleczko nie jest ptasim mleczkiem :) pudełeczko służy do przechowania
pewnych przydasiów (dodam, że sama je wykonałam i przygotowałam dla Was).
Przydasie są częścią nagrody jaką możecie znaleźć
w tym zestawie Candy.


A oto zawartość:












Dokładny spis:

1. Trzy arkusze A4 plus zestaw die cuts'ów z kolekcji.
2. Pięć arkuszy papierów 20x20
3. Dziesięć arkuszy papierów 20x15 z motywem dziecięcym.
4. Osiemnaście arkuszy papierów 15x15 kilku kolekcji (po 4-6 arkuszy każdej)
5. Mix scrapek z dziurkaczy (motyki, liscie, kwiaty) w różnych kolorkach
6. Sześć kart (tło) o wymiarach ATC - prod. Prima Marketing Inc.
7. Perełki od ScrapBerry's
8. Przydsie: kolorowe guziki, spinacze, spinacze serca,
cekiny. kryształki samoprzylepne.
9. Komplet ćwieków w stylu BOHO
10. Gipiura z kwiatami, frendzle.
11. Koronka samoprzylepna.
12. Zestaw 5 wstążek: biała i różowa (tiul), różyczki białe na tiulu, 
dwie wstążki w groszki - biała i niebieska.
13. Paczka ozdób z pianki - z brokatem i bez, do tego
pasujący zestaw pomponów, sznurków papierowych i kwiatków z tiulu.
14. Naklejki motyle wypukłe w ślicznych kolorach.
15. Tekturki ze sklejki oraz tekturki drewniane i z beermaty.
16. Metalowe kwiaty i przywieszki.
17. Odlewy medaliony (z kleju na gorąco)
18. Kwiaty papierowe (żółte i różowe) z Latarni Morskiej.
19. W paczce można też znaleźć kilka kopert ;) są w nich
scrapki-napisy, które sama wycinałam, napisy są
w j.polskim i angielskim, na każdą okazję.


Jeżeli do zabawy zgłosi się więcej niż 15 osób dorzucę stempelek - niespodziankę :) 

No tak, jeszcze przydałyby się jakieś zasady...oto one:

1. Napisz komentarz pod tym postem, że wyrażasz chęć wzięcia udziału w zabawie
i odpowiedz na pytanie co może znajdować się w pudełeczku po Ptasim Mleczku :) ???

2. W komentarzu zostaw także namiar na swojego bloga, chętnie Cię odwiedzę.

3. Udostępnij u siebie na blogu na pasku bocznym banerek (pierwsze zdjęcie) z odnośnikiem do mnie- niech jak najwięcej osób bawi się z nami!

4. Zostań obserwatorem mojego bloga i odwiedź moją stronę na fb
(polubienie nie jest obowiązkowe)

5. Zabawa trwa miesiąc, czyli do 31 sierpnia 2017 roku do północy.

6. Wysyłka nagrody tylko na terenie Polski.

7. Ogłoszenie wyników nastąpi do 10-go września 2017 
wraz z odpowiedzią co jest w pudełeczku.

Zwycięzca zostanie wyłowiony drogą losowania.
Życzę Wam szczęścia!!!


A co chodzi o podsumowanie
to blog ma już ponad 11 tysięcy wyświetleń!!!

Co najważniejsze:
bardzo mnie cieszy, że moi odbiorcy pochodzą z CAŁEGO świata :) yupi

Aż chce się więcej :)
więcej pracować i blogować,
więcej tworzyć i dzielić się z Wami swoimi wypocinami :*:*:*

Pozdrawiam Marlena//Stylowa88

Komentarze

  1. Ile przydasi ;-) spokojnie można podzielić na kilka osób ;-) chętnie wpisuje się w zabawę.. Moj fp już znasz ;-) a co jest w pudeleczku to stawiam na kwiatki :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) profil znam i chętnie go oglądam, dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  2. Chętnie wezmę udział w zabawie :) Myślę że w pudełku są kwiatki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam do siebie (na razie za duzo sie tam nie dzieje ale jest) http://kbluszcz.blogspot.com/?m=1

      Usuń
  3. Gratuluję takich pieknych cyfr! życzę wielu kolejnych, a na candy z chęcią staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety cudowny pomysł! I ile wspaniałości. Czasami podglądam pani pracę i jestem pełna podziwu. Sama chciałabym mieć taki talent, co jest naprawdę rzadkością. Chętnie wezmę udział w losowaniu Candy;) Nigdy nie miałam okazji, więc może się uda.
    A co może być w środku? Wszystko. Jednak ja stawiałabym na dwie rzeczy. Różnego rodzaju tasiemki Washi (wciąż nie wiem, czy dobrze piszę nazwę) i może jakieś twory z wykrojników? pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. mój profil na fejsbuku to "twory Sam" a polubiłam jako autorka: Renata Sam Jochemska!

      Usuń
    2. bardzo mi miło czytać tak miłe słowa :) cieszę się, że moje pracę są/potrafią być inspirujące ^-^ dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  5. Piękne prace, z chęcią wezmę udział w konkursie. sądzę, że w pudełeczku są jakieś piękne kwiatki.
    Ja jestem dopiero początkująca, więc u mnie za wiele nie ma, ale cś tam juz wrzuciłam na fb - papierowe zaciesze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne prace tworzysz :) trzymam kciuki, żeby się wszystko dobrze rozwijało i dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  6. Nie znałam wcześniej Twojego bloga ale już wiem,że chętnie będę tutaj zaglądać :). Do prowadzenia swojego bloga jeszcze nie "dorosłam"ale chciałabym brać udział w zabawie :) stawiam,że "ptasiowe mleczko"skrywa kwiatki z pianki :)
    Pozdrawiam i gratuluję świetnego wyniku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zajrzałaś :) i dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  7. Na fb istnieję jako Agnieszka Zboralska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział i również stawiam na kwiatki w pudełku �� Moja strona na fb to Kartki Kiki - Kika's Cards. Zapraszam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne prace tworzysz, gratuluję pomysłów i talentu :) pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  9. Biorę udział!W pudełu myślę, że są wspaniałe skarby, na pewno coś z przydasi, ale mam nadzieje, że coś słodkiego, bo łacuch ze mnie. Swoją przygodę z scrapowniem dopiero zaczynam i bardzo Twoj blog mnie inspiruje. Mam koto na yt i są tam moje pierwsze prace. O to mój link do kanału. https://www.youtube.com/channel/UCjXqzOB7BV8BbXYfL8-fX_w

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetne początki, uwielbiam boxy <3 są bardzo wdzięcznym "produktem" :) pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  10. Gratuluję setnego posta to niezły wynik . Życzę dalszej weny twórczej .Przydasi nigdy dość . Uwielbiamy wszyscy takie rarytasy . W pudełku prawdopodobnie są kwiatuszki .

    OdpowiedzUsuń
  11. No to mamy okrągłą okazję ;) Z przyjemnością dołączam do zabawy :) I nie będę oryginalna, bo również myślę, że w pudełku mogą być kwiaty ;)
    Zostają u Ciebie na dłużej, tak nawiasem mówiąc ;)
    Banerek wisi na http://janiaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne rzeczy Twoje raczki robią :) odwdzięczyłam się i zostałam obserwatorem, pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie :*

      Usuń
  12. Czekamy z niecierpliwością na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jutro postaram sie wrzucić filmik z losowaniem zwycięzcy, dziś niestety mam niedzielę na wyjeździe, ale wieczorem wrzucę zdjęcie z odpowiedzią co jest w wedlowskim pudełeczku ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty