Skrzydła - mój pierwszy wpis ART Journal

Hej hej :)
Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis z moimi pierwszymi
doświadczeniami przy tworzeniu wpisu Art Jurnal'owego.

Zanim pokażę Wam co z tego wyszło, przyznam się, że koncepcja na wpis
wisiała w powietrzu już od dłuższego czasu, aż udało mi się znaleźć odpowiedni
notatnik/zeszyt, który będzie mi teraz służył właśnie do tych projektów.



Przyznam się, że pomimo iż jest to tyko jeden wpis,
ale mogłam w nim wypróbować wielu technik, mnóstwa mediów
i stworzyć tyle tekstur ile zdołałam wymyślić.


Tworząc tło pod centralne miejsce wpisu, przykleiłam ścinki papierów,
które zbierałam od pewnego czasu (paski, kwadraty, wszystko co zostaje
podczas tworzenia kartek i boxów itp).
Zamalowałam to białą farbą, a następnie całą stronę pokryłam gesso
(przy następnym wpisie postaram się zrobić DIY lub nagrać cały etap tworzenia,
jeśli będę już miała taką możliwość).


Na tych zdjęciach możecie znaleźć pastę strukturalną, papier ryżowy Stamperii,
gazę, gruby brokat (dostępny w KIK - piękne kolory).






Tekturki pochodzą od I Kropki
Jest to zegar oraz skrzydła.


Wpis zgaszam na wyzwanie:





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty