#177 Bajkowa kartka z kotkiem Stamperii

Są ludzie, którzy tworzą tematycznie,
dla sportowców wszystko co ze sportem,
dla lekarzy - wszystko co związane z medycyną.

Mam w rodzinie wiele osób, które uwielbiają zwierzęta...
Poszłam więc i ja śladem tematycznego projektu
i postanowiłam zrobić kartkę z kotkiem dla kociary :D










Mam dla Was też mini teścik orównawczy...
obrabiając zdjęcia częśto korzystam z gotowych filtrów,
postanowiłam porównać ze sobą trzy wersje, oto one:

"Icarus"                                                                       "Napa"

orginał z dodatkiem wyostrzenia. 

Czy jest duża różnica między orginałem a przeróbkami??



Kartkę zgłaszam na wyzwania




Dziękuję za Wasze komentarze :)

Komentarze

  1. Rewelacja! Bardzo mi się podoba pomimo tego, że nie przepadam za kotami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna, do romantycznej kociary, zdj z wyostrzeniem dla mnie chyba najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo klimatyczna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie Białych Kruczków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza prac! Ślicznie się prezentuje:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Białe Kruczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kociak:)Dziękujemy za udział wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty