#185 Czekoladownik XL dla babci - Craft Corner

Hej hej dzisiaj przygotowałam dla Was
pierszy czekoladownik na dzień babci i dziadka :)

Czasu jeszcze sporo, ale jednym z moich postanowień noworoczych
było wcześniejsze przygotowywanie się do różnych świąt i sytuacji,
tak żeby nic mnie nie mogło zaskoczyć :D




Czekoladownik stworzyłam na gościnny występ w CraftCorner, na który zostałam zaproszona 
po tym jak mój Tęczowy box dla ośmiolatki wygrał ich piersze wyzwanie :)



Czekoladownik powstał na bazie Goatbox od Craft Corner, gdzie najdziecie również użyte 
przeze mnie kwiaty WOC.
Do ozdobienia go użyłam przecudownych papieró AltairArt, które
przez cały 2018 rok będą stałym elementem moich prac :) jako że należę do DT AltairArt.
Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia i czuję, że to miłość na bardzo długo.
Tekturka napis "Babciu kocham Cię" pochodzi od I Kropki.
Na czekoladowniku znajdziecie również maskę z przeszyciami od 13@rts.












Czekoladownik zgłaszam na wyzwania


Dziękuję za komentarze :)

Komentarze

  1. Fantastyczny czekoladownik !!! Pięknie dobrane kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty