#193 Steampunkowa Walentynka

Hej hej :)
Napewno znacie nie jedno powiedzenie o miłości,
a że zbliżają się Walentyki to pewnie też niejeden cytat o miłości
chodzi Wam po głowie.

Mam w planach kilka Walentynkowych projektów, które postaram się
zrealizować przez te dwa nadchodzące tygodnie.

Ostatnio wpadło mi w oko wyzwanie steampunkowe :)
Zawsze gdy widzę zębatki, łączę się one nierozerwalnie z rdzą i tu mi zaczął krążyć po głowie cytat:
"stara miłość nie rdzewieje" haha 

Dlatego prezentuję Wam Walentynkę, steampunkową... zardzewiałą :)











Użyłam:
* tekturka serce - I Kropka
*tekturka zębatki - snip art (wygrane wyzwanie listopadowe w TDZ)
*papiery - AltariArt (Tears in rain)
*pasta trukturalna
*mgiełki (czarna i chalk fuchsia) i farba (red bronze) -13@rts
*antique paste - Penart
*Maska serca - Agateria


Walentynkę zgłaszam na wyzwania:





Dziękuję za Wasze komentarze :)

Komentarze

  1. Przepiękna jest Twoja kartka!
    No i co ja mam teraz zrobić? Myślałam nad pracą z tym cytatem (nawet rdzę w płynie sobie kupiłam :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rób, chcę zobaczyć jak wygląda ta rdza :D ja kombinowałam z pasta strukturalną, farbami i drobnym piaskiem... rób :) każdy pomysł na ten cytat jest inny i wyjątkowy :)

      Usuń
  2. Świetnie Ci zardzewiało ;) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranek :)  

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna karteczka, oszczędnie ale oryginalnie wykonana;-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, romantyczna, z takim pazurem dzięki rdzawym elementom :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, taka industrialna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta, a bardzo ciekawa praca. dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. FAJNA;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka z klimatem! Dziękuję, że bawisz się z nami. Pozdrowienia od TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry nie przelogowałam się konta męża :D

      Usuń
    2. A tak się zastanawiałam czy macie kogoś nowego w drużynie ;) pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo łagodnie i romantycznie, ale ciągle w stylu, super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty