Wyniki CANDY Walentynkowego

Hej Kochani!



Nie trzymając Was dłużej w niepewności, poniżej prezentuję wyniki blogowego Candy 
oraz wyniki Candy z losowania na fb, które już są opublikowane na
moim fanpage'u.

Wyniki zabawy na blogu.


Gratuluję zwyciężczyni :) 
Zapraszam do kontaktu w sprawie odbioru nagrody :)
Proszę zgłoś się do mnie na adres e-mail: scrap.artki.2016@gmail.com

Nagroda zabawy na blogu


Wszystkim, którzy wzieli udział w mojej zabawie serdecznie dziękuję i życzę
udanego weekendu. 

A tu poniżej znajdziecie filmik z wynikami zabawy na blogu.


Gratuluję Kasia Kołacz.
Do Ciebie trafi nagroda z fb czyli:

Zaglądajcie i zostawiajcie komentarze :)
a na pewno zorganizuję jeszcze nie jedną taką zabawę.

Miłego weekendu!

Komentarze

  1. Jupi ja jej !!!!! Wygrałam !!! O jak się cieszę :) dziękuję , dziękuję :) jaki miły dzień sie zaczął :););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] gratuluję i cieszę się, że sprawiłam tyle radości, pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Gratulację dla obu wylosowanych !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla dziewczyn 😀 swietne nagrody 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za wspólna zabawę! Gratuluję szczęśliwcom !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty