#240 Pamiątka Chrztu Świętego dla chłopca

Hej kochani!

Jak widać poniżej wciąż pozostaję w klimacie chrztu. Dziś mam dla Was kilka zdjęć albumu wykonanego jako Pamiątka Chrztu Św. od Ojca chrzestnego i jego rodziny.




Bazę albumu znajdziecie w Craft Corner - album BAZYL 217x160 mm, gdzie również na ich blogu możecie przeczytać więcej na temat wykonanego przeze mnie albumu oraz obejrzeć kilka zdjęć wykonanych specjalnie na mój wpis DT, które pięknie eksponują cały album.

Tutaj zaś prezentuję każdą stronę z osobna :) 
Miłego inspirowania się!


















Album zgłaszam na wyzwania:




Dziękuję za komentarze :)
Czekajcie na filmik z albumem ;)

Komentarze

  1. no co ja mam ci napisać? zachwycam się nim od kiedy go zobaczyłam :) dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się , że się podoba :) może kiedyś będzie jakaś wymianka (?) to będę mogła się znów wykazać ;)

      Usuń
  2. Piękny album, dopracowany.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill - DT Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft O’Clock! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty