#272 "RosesLove" czyli moja kolekcja papierów

Hej hej :)

Kto do mnie często zagląda ten dziś się ucieszy.
W wolnej chwili postanowiłam stworzyć swoją kolekcję papierków, oczywiście w formacie A4, żeby ładnie dało się wydrukować na zwykłej drukareczce.

Ale ale... nie będę się tylko chwalić ;) również się podzielę.

Kolekcję nazwałam "RosesLove", mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu i będę mogła podziwiać Wasze prace z moich papierków.










Do tego na ładnym arkuszu uporządkowałam elementy do wycięcia:


Nie mogło też zabraknąć papierów Basic
(pierwszy jest sformatowany przeze mnie do rozmiaru A4, pozostałe są oryginalnego formatu 30x30 tak jak pobrałam z Creative Market)










Bardzo się ucieszę, jeśli coś z nich stworzycie i zostawicie mi link do Waszej pracy w komentarzu pod tym postem.

P.S. papiery powstały na elementach png i papierach bazowych na darmowej licencji udostępnionych na stronie: creativemarket.com
Mojego projektu jest pierwsze sześć papierów plus arkusz z elementami do wycięcia. 
Wszystkie pliki są plikami JPEG w jakości 300p

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty