#125 Perłowe Gody - czyli album rocznicowy

Dziś wpisy zaczynam od wspominania,
więc w tym poście chcę się Wam pochwalić
albumem, który zrobiłam z okazji 30-tej rocznicy ślubu moich rodziców.

Perłowe Gody to piękna rocznica, więc warto ją wyjątkowo obchodzić.
Postanowiłam przypomnieć moim rodzicom ile pięknych chwil razem przeżyli
i część z nich - te najważniejsze wspomnienia - umieścić w jednym miejscu.









Kończąc album i przeglądając stare zdjęcia, postanowiłam zostawić
przyjemność wklejania ich moim rodzicom,
jednak nie mogłam się oprzeć, by zacząć i móc pochwalić się Wam
zdjęciem sprzed ponad trzydziestu lat - ślub moich rodziców <3


Album powstał na bazie papierów Lemoncraft "Sercem malowane", możecie w nim znaleźć między innymi tekturki od I Kropki oraz dodatki z arkuszy Vintage Time od Leoncraft



Album zgłaszam na wyzwania





Dziękuję za Wasze komentarze :)

Komentarze

  1. Piękny album i wyjątkowy prezent, rodzicom na pewno bardzo się spodobał :)) Dziękuję za udział w zabawie KTM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mamie łezka w oku się zakręciła, więc myślę, że się spodobał

      Usuń
  2. Piękny prezent, album będzie pamiątką na długie lata, cudowne kolorki, powodzenia w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny album. Piękne kolory i papiery.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent od serca... :) wykonanie bajeczne.
    Dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny album:)Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio SZOK. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty