Wyniki Candy - zapowiedź i odpowiedź

Hej kochani :)

Dzisiaj szybki post z odpowiedzią na pytanie:
co znajdziecie w pudełeczku po ptasim mleczku.
Zaś jutro dorzucę do tego posta filmik z wynikami losowania,
którego jeszcze nie miałam okazji przeprowadzić (uff uff nawał obowiązków).


A w pudełeczku są:

... gotowe kwiatki z foamiranu, które zrobiłam oraz przygotowane
"płatki" do samodzielnego zrobienia kwiatów.
Część jest już przeze mnie uformowana po rozgrzaniu, więc wystarczy
je skleić według uznania, niektóre można jeszcze raz w paluszkach poskręcać,
ale znajdziecie również wycięte kwiaty, które jeszcze nie miały styczności z żelazkiem :)

A losowanie przebiegło tak:

przygotowania

    

losowanie i wyniki



https://www.facebook.com/scrapartki/videos/1898838200442429/


Zwycięzcą Candy zostaje:

KAROLINA BLUSZCZ

Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na maila:  stylowa88@gmail.com 

Pozdrawiam Was cieplutko i do następnego rozdania :)
któro nawiasem będzie około listopada z okazji zbliżającego się 1 ROCZKU mojego bloga :)

Komentarze

  1. Tak myślałam że kwiatki :-D kilka osób też zgadlo :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się cieszę! Nie spodziewałam się :D dziękuję:*
    (Już pisze maila)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że wszyscy się cieszą ;) hihihi jeszcze raz gratuluję Karolinie i zachęcam do zaglądania na mój blog :) lubię dzielić się radością z ludźmi, więc na pewno od czasu do czasu jakaś rozdawajka będzie organizowana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje a zgadnać jednak nie było trudno

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty