#313 Pakowanie prezentów, czyli Goatbax z krawatem :)

Hej hej :)

Dziś mam dla Was pomysł na zapakowanie prezentu, którym jest... męski krawat.
Postanowiłam go zapakować z podwyższane pudełko Goatbox DL z okienkiem w kolorze kraft. Do tego wykonałam kartkę DL pionową (sztalugową), która pięknie prezentuje krawat, który jednocześnie jest ozdobą kartki ;)

Ostatnio, pośród świątecznych ozdób trafiłam na płatki metalu w trzech kolorach, więc postanowiłam, że na pewno do czegoś się przydadzą.
I tak też się stało.
Pomysł przyszedł i został zrealizowany w takiej oto postaci :)









Pudełko z kartką zgłaszam na wyzwania:




Komentarze

  1. fANTASTYCZNY POMYSŁ :) świetnie wyglada ten dodatek złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super pomysł :) dwa w jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie tak o tym pomyślałam, że sam krawat to trochę mało jak na takie duże pudełko... Przyznam, że pod kartką zmieści się jeszcze czekolada ;)

      Usuń
  3. Ależ pomysł! MEGA! Dziękuję za udział w wyzwaniu S'n'S i pozdrawiam ciepło, Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Estetycznie zapakowany prezent idealnie przepięknie wygląda pod choinką :) Mój narzeczony dostanie w tym roku elegancki długopis parker, który mam nadzieję bardzo mu się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) pomysł z długopisem też chodził mi po głowie ale jako prezent dla mamy (księgowej, w takim zawodzie długopisów nigdy dość ;) )

      Usuń
  5. No i krawat prezentuje się świąrecznie w pięknym opakowaniy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na zapakowanie prezentu! Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale się prezentuje i te dodatki w kolorze złota fajnie współgrają z czerwienią , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na wykorzystanie baz GoatBox - potwierdza ich uniwersalność:) Dodatek złoceń w połączeniu z czerwienią krawata wnosi fantastyczny świąteczny klimat:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu S'n'S

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe opakowanie. Blask jak najbardziej na miejscu :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, bardzo mi się podoba zarówno kartka jak i opakowanie, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie zapakowałaś prezent

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowo! Super!:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Scrap'n'skill:) Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Elegancko!! Dziękuję za udział w zabawie Scrap'n'skill, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wręcz elegancko zapakowany krawat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł na piękne zapakowanie prezentu, super

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł rewelacja :) wykonanie oczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niebanalny pomysł :)
    Dzięki za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty