Oto Ja



Witam wszystkich oto ja :)


           Jest to mój pierwszy blog co sprowadzać się będzie pewnie do wielu błędów początkującego, jakkolwiek mam wielką nadzieje, że Wy moi przyszli czytelnicy wybaczycie mi niedociągnięcia, literówki bądź inne usterki i razem uda nam się przeć do przodu z przymróżeniem oka na takie sytuacje. Jakkolwiek człowiek uczy się na błędach stąd każdy komentarz, każda opinia będą dla mnie konstruktywną krytyką i może w niedalekiej przyszłości wszystko będzie szło gładko.

     Na początek chciałabym opowiedzieć o czym będzie ten blog. Pewności nie mam, ale jest nadzieja, że zainteresuje Was temat scrapbookingu i decoupage'u tak jak mnie, gdy się spotkałam z tym tematem po raz pierwszy. Moja fascynacja rękodziełem zaczęła się w maju bierzącego roku i mam nadzieje, że będzie trwała już do końca życia. Jest to bowiem mój sposób na nudę, świetnym sposobem na pomysłowe prezenty, a przede wszystkim stało się to moim hobby, którego bardzo potrzebowałam, żeby móc odpocząć po ciężkim dniu w pracy. W ten oto sposób znalazłam kawałek siebie, którym mogę podzielić się z rodziną, znajomymi, a teraz również z Wami.

   Nie jestem zbyt otwartą osobą, więc zakłądam, że moje posty nie będą zbyt wylewne :) więcej będzie zdjęć moich prac niż rozpisywania się o życiu, jednak zakładam, że uda mi sie w ciekawy sposób przedstawiać Wam moją pasję.

Pozdrawiam Was gorąco i do (zobaczyska??) przeczytaska ;)   buziaki!!

Stylowa


P.S. moja strona na fb: https://www.facebook.com/scrapartki/   gorąco polecam odwiedzić

Komentarze

Popularne posty