Z połyskiem w te święta

To już ostatni dzwonek na wysyłanie świątecznych kartek.

U mnie zatrzęsienie, ale te dwie, które zobaczycie poniżej muszą jeszcze dziś trafić na pocztę ponieważ lecą daleko w świat. Jedna do Włoch a druga do Szwajcarii.








 

Kartka z kokardką poleci do Szwajcarii :) do mojej przyjaciółki, która jest dla mnie jak młodsza siostra ecz nie może być w te Święta w Polsce.

Następna kartka zaś poleci do rodziny do Włoch by wiedzieli, że o nich pamiętamy i zawsze jest dla nich miejsce przy świątecznym stole :)







Karteczki zgłaszam również na wyzwania do:





oraz 2*  Przyda Się


Życzę Wam Śnieżnobiałego Bożego Narodzenia :*
Uściski!!




Komentarze

  1. Świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam swoje wysyłałam 21 grudnia, co i tak jest bardzo dobrym wynikiem ;)
    Błyszczy się tu przepięknie!
    Dziękujemy za udział w śnieżynkowym wyzwaniu Przyda-sie.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty