Podsumowanie wymiany albumowej

Hej hej, u mnie wciąż zlotowo ;)

W maju zapisałam się do wymianki albumowej,
moją parą była Agnieszka z "To fajny pomysł"
Albumami wymieniłyśmy się na 10-ym Ogólnopolskim
Zlocie Scrapbookingowym w Wawie.




Oto krótka prezentacja naszych prac z mojej fotograficznej perspektywy.
Zacznę od albumu, który dostałam od Agi (umówiłyśmy się
również na mały happymail, ale to już poza kadrem ;) )

 






więcej znajdziecie tu:


Zaś ja dla Agnieszki zrobiłam album w stylu Shabby Chic z papierów
Studio75 - "Sekretny Ogród",
który prezentuje się tak:

















Dzięki Agnieszce album możecie obejrzeć na jej kanale na YouTube - To Fajny Pomysł


Dajcie znać jak Wam się podobają albumy i czy warto poświęcić
czas, by robić ich więcej, może nawet na zamówienia? :D
Trzymajcie się!

Z góry dziękuję za Wasze komentarze <3

Komentarze

Popularne posty