Wrzosowy domek dla wróżek

Hej wszystkim :)

Dzisiaj zaprezentuję Wam mój pomysł na prezent dla dziesięciolatki.
Wszyscy powoli przygotowują się do świąt, lecz u mnie wciąż
panuje letnia a nawet wiosenna atmosfera.
Zobaczcie sami :)



Wspominając ostatnio spacer po słonecznym lesie
i kwitnący wszędzie wrzos postanowiłam wykorzystać natchnienie.
W kalendarzu zaś zaznaczone były urodzinowy pewnej dziesięciolatki,
która lubi wróżki i kryjówki.

Połączyłam te dwie rzeczy ze sobą i powstał pomysł na wrzosowy domek dla wróżek
z "dziuplą" na schowanie kilku skarbów przed młodszym rodzeństwem ;)














Tekturkę budki dla ptaszków znajdziecie na I Kropce - tutaj



Domek dla wróżek zgłaszam na wyzwania


(może DT przymknie oko, że zamiast listków użyłam mchu ;))


Dziękuję za czas i pozostawienie po sobie komentarza :*

Komentarze

  1. Super domek. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  2. That's beautiful project. Love it. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    W oczekiwaniu na lokatora tego ślicznego domku pozwolimy sobie stwierdzić, że jest on bardzo udany.
    Ptaszek będzie miał śliczny, kolorowy domek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, wrzosowy domek :) jestem pewna, że niejedna wróżka chciałaby w nim zamieszkać ;) dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki:)) Dziękuję za udział w Filigrankowym wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh jak ja dawno nie wykonywałam tej formy?! Bardzo ciekawie ozdobiona budka. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek bardzo pomysłowy i uroczy :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny domek, bardziej wiosenny niż jesienny :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty