Świąteczna kartka/bombka

Hej hej!
Dzisiaj mam dla Was dwie kartki świąteczne. 

Pierwsza z nich ma kształt bombki choinkowej
i prezentuje się tak:




Bazę do takiej kartki możecie zrobić sami lub kupić
gotową tekturkę bombkę o odpowiadającej nam średnicy.
Ja użyłam bombki o średnicy 13,8 cm:



Nie mogłam się oprzeć i w środku postawiłam stempelek, który skradł moje serducho


Moja kartka/bombka zostanie dołączona do świątecznej
paczki mikołajowej dla przyjaciółki.


Kartkę-bombkę zgłaszam na wyzwania


It's just fun (u mnie koronka)
 

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)

Komentarze

  1. Świetna "bombkowa" kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bombka.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta bombka :) dziękuję za wspólną zabawę z Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza! Dziękujemy za wspólną zabawę z Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bombka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty