#199 Pudełko dla zakochanych - "Serce z sercem"

Jeszcze jedna inspiracja dzisiejszego wieczoru
to pudełko na drobiazgi, pamiątki dla zakochanych.


Drewniane pudełko okleiłam papierem z kolekcji AltairArt - "Signs of Love"
Brzegi przetarłam papierem ściernym i całość zabezpieczyłam matowym werniksem.



Wieczko okleiłam koronką a w samym środku umiejscowiłam tekturkę od I Kropki
zakochaną parę w ramce w kształcie serca.

 


Jako dodatki użyłam kwiaty WOC dostępne CraftCorner (lilie i kwiat wiśni)
do tego trochę gazy i listki i floreski z wykronika.





Pudełeczko zgłaszam na wyzwania:




Dziękuję za Wasze komentarze :)

Komentarze

  1. Szkatułka na nie byle jakie drobiazgi. Jest pełna romantyzmu i kobiecości. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełeczko;) Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piekne:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lutowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne pudełeczko :)Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly:)Pozdrawiam. Ines DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pudełko na drobiazgi dla zakochanych. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne, bardzo ciekawie ozdobione, dziękuję za wspólną zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty