#251 Komunijny album dla Gabrysi

Hej kochani!
Dzisiaj przygotowałam dla Was inspirację z najnowszej kolekcji AltairArt "The Beautiful Moments".
Jest to album w wersji komunijnej, ale jako album ślubny sprawdzi się równie dobrze.
Album znajdziecie również na blogu AltairArt jako moją inspirację DT zapraszam.

Bazę albumu robiłam samodzielnie, ma ona wymiary 20x20 cm oraz grzbiet o szerokości 10 cm (wiem wiem szeroko wyszło ;) ) Zmieściłam w nim sześć kart, choć zakładałm, że spokojnie zmieści ich aż 8.

















To była koronkowo-perłowa robota, która sprawiła mi wiele przyjemności choć musiałam zarwać kilka nocy, żeby wyrobić się w czasie, ale się udało i prezent komunijny był gotowy.

Mam dla Was jeszcze krótki filmik prezentujący wszystkie karty i zakładki :)


Tak kończę powoli sezon komunijny :) mam dla Was zaplanowany jeszcze post podsumowujący ten miesiąc oraz jeszcze jedeną odsłonę komunijngo albumu ;) bo zrobiłam ich aż dwa. Miały być identyczne, ale wyszło jak zwykle i identyczne są tylko kolekcje papierów i użyte materiały.
Zaś układ kart, zdobień i wykończenia różnią się, dzięki temu oba albumy są indywidualne i niepowtarzalne.

Trzymajcie się słonecznie :D

Komentarze

Popularne posty