#264 Box 2w1 czyli połączenie Ślubu i Chrztu

Hej hej!
U mnie zatrzęsienie co chodzi o boxy :) Bardzo mnie to cieszy, bo lubią tą formę prezentów.
Na dziś przygotowałam box 2w1 tzn, połączenie ceremonii ślubu i chrztu.
Nietypowe w tym boksie jest: kolorystyka oraz dodatkowe skrzydełka.
Na potrzeby zamówienia musiałam zmodernizować bazę boxa, ale na tyle na ile uważałam.
Wiecie jak to jest, gdy ktoś Wam coś zleca, sam nie wie czego dokładnie chce... a najlepiej żeby było w nim wszystko? 
To było takie właśnie zlecenie, ale mam nadzieję, że udało mi się z niego wybrnąć "z twarzą".

















Użyłam:

  


Box zgłaszam na wyzwania:



Dziękuję za Wasze komentarze :*

Komentarze

  1. Wow, ale fajny pomysł . Podoba mi się :) Tyle się w środku dzieje, a wszystko ze sobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pudełeczko. dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, pełen miłości box :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty