#279 Urodzinowy czekoladownik

Witajcie.
Dziś przygotowałam dla Was urodzinowy czekoladownik z nowości w naszym
sklepie, czyli papierów "Flower Harmony" od AltairArt. Całości
dopełnia napis "Sto lat" do I Kropki.





Do wykonania czekoladownika użyłam craftowej bazy na małą czekoladę
oraz papieru z kolekcji "Flower Harmony - 06". Czekoladownik ozdobiłam
zarówno z zewnątrz jak i wewnątrz, tak by całość (również o otwarciu)
prezentowała się ładnie.



Czekoladownik zgłaszam na wyzwania:



Dziękuję za komentarze :)

Komentarze

  1. Lubię czekoladowniki, twój też mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglada :) Widzę ładną zmianę szaty graficznej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) a wygląd bloga... szukam czegoś odpowiedniego dla mnie i jeszcze, żeby było przejrzyście ;) więc pewnie jeszcze nie raz się zmieni

      Usuń
  3. Przepiękny jest z tą grafiką i kwiatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, idealnie skomponowany :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty