#308 Świąteczny blejtram #1 Vintage Christmas

Witajcie :)

Dziś w ramach inspiracji przygotowałam dla Was pomysł na świąteczne podarunki dla najbliższych, czyli bożonarodzeniowe blejtramy w dwóch kolorystykach. Po ostatnich patchworkowych warsztatach wiele moich prac tworzę właśnie w ty stylu, dlatego jeszcze ta inspiracja dla Was powstała w tej technice ;)

Pierwszy blejtram utrzymałam w kolorach brązu, beżu i czerwieni, czyli bardzo typowa kolorystyka świąteczna. 








Kwadraty i gwiazdki powstały przy użyciu wykrojników, tak jak poinsecja którą wykonałam przy użyciu wykrojników od CraftPassion.

Blejtram zgłaszam na wyzwania:






Komentarze

  1. w tym roku widzę króluje patchwork. Lubię łatkowe kartki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) do mnie ten patchwork się przyczepił po warsztatach w grupie Artimeno :)

      Usuń
  2. Piękna kartka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to ładne. Nigdy jeszcze nie robiłam takich patchworkowych prac, zainspirowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że mogłam zainspirować tak kreatywną osobę jak Ty <3

      Usuń
  4. Wspaniała :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty