#286 Zielony scrap na blejtramie.

Hej hej :)

Dziś przychodzę do Was z moim zielonym Scrapem wykonanym na blejtramie przy użyciu kolekcji od Lemoncraft "Heart Painted" oraz "Liście 02 i 03".
Postanowiłam w końcu zrobić własną ramkę dla mojego pierwszego zdjęcia z mężem :)
Jest pierwsze nasze zdjęcie, które jednocześnie zapoczątkowało nasz związek i nasze wspólne życie <3 
Uwielbiam zieleń i złocenia, więc na scrapie nie mogło zabraknąć złotego embossingu i metalowych dodatków. Tym razem jednak postanowiłam wyembosować na biało tekturki, tak by utrzymać kolorystykę i by tekturki pasowały do białych koronek i wycisków z masy lekkiej.
Mam nadzieję, że tak oprawione zdjęcie spodoba się Wam równie mocno jak mi.

























Scrap zgłaszam na wyzwania:

LEMONCRAFT

MIXED MEDIA PLACE

 MIXED MEDIA WARRIORS (z moodboardu wykorzystałam: kolor żółty/złoty i zielony; paski/tryptyk; stare zdjecie w nowej oprawie)




Komentarze

  1. Przepiękny! Niesamowite detale! Bardzo lubię, jak jest tak dużo zdjęć i można dokładnie obejrzeć pracę i czegoś się nauczyć, dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap, bardzo podoba mi się kompozycja z trójpodziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba kompozycja i jak się pięknie złotem skrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie oprawiłaś zdjęcie. Rewelacyjna praca, dopracowana w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa, przepiękna praca. Genialna kolorystyka 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe zdjęcie w przepięknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite detale, dopracowane w każdym szczególe, pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tej pracy ❤️
    MISTRZOSTWO👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarujący i piękny blejtram, wspaniała pamiątka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca! Chyba podkradnę pomysł, jeśli mogę😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 będzie mi bardzo miło jeśli moja praca będzie dla Ciebie inspiracją do stworzenia podobnego blejtramu :)

      Usuń
  11. Przepięknie oprawiłaś to zdjęcie! Super kolory, a to złoto dopełnia wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna praca , wspaniale zaprezentowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny scrap! Szalenie podoba mi się kompozycja i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń

  14. Piękny LO, bogaty w detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba mnogość detali na których można zawiesić oko :-) nie mam wrażenia nadmiaru.. Fajnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu Lemoncraft :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca z pewnością zajęła dużo czasu, ale przede wszystkim zapewne potrzebna jest ogromna cierpliwość, dbałość o detale, no i kreatywne spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty