#400 Torebka na cukierki i kartka ślubna - gościnnie w APScraft

Witajcie.
Dzisiaj inspiruję gościnnie w APScraft - producent wykrojników i masek.
Występ ten zawdzięczam mojej wygranej w mediowym wyzwaniu "butelka".

Z tej okazji wykonałam dwie prace z użyciem wykrojników, które znajdziecie u tego właśnie producenta.
Ponadto wykorzystałam bazy od Goatbox i papiery LaseroweLove.
Oto pierwsza inspiracja.









Kolejna praca to kartka ślubna.
Bardzo spodobały mi się niebieskości od LasoreLove, nie mogłam się oprzeć, żeby nie stworzyć z nich ślubnej kartki. Tu znajdziecie połączenie z papierami od Lemoncraft.












Komentarze

  1. Śliczne prace. Bardzo mi podoba wykorzystanie wykrojnika liście wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Torebeczka bardzo pomysłowa jako opakowanie.Kartka świetna kolorystycznie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty