#446 Metryczka - latawiec


Witajcie :)

Na pierwszy post w ramach DT Tekturkowo przygotowałam dla Was cudną dziecięcą metryczkę w formie latawca, do ywkonania której wykorzystałam naszą bazę HDF Latawiec 28 cm i kilka dziecięcych tetkurek. Do oklejenia latawca użyłam papierów "Sleep&Dream" od Craft O'Clock i dodatków do wycinania. Miejsce na zdjęcie udekorowałam naszymi ślicznymi tekturkowymi skrzydłami oraz dodatkami z kolekcji "Love me forever". Nie mogłam się oprzeć, by nie użyć tekturek puzzli, które wyglądają zza całej kompozycji.
Taka metryczka świetnie sprawdzi się jako prezent dla rodziców z okazji narodzin maluszka, ale również może być urocza pamiątką narodzin naszych pociech :)







Do zrobienia metryczki wykorzystałam:

   

   

   


Latawiec/metryczke zgłaszam na wyzwania





Komentarze

  1. Bardzo pomysłowa praca. Pięknie wykonana. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny projekt! Bardzo pomysłowy ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. soo cute. Good luck and thanks for playing along with us at egoCraft Challenge. Hope to see you again
    Shylaa DT@egocraft

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pomysłowa forma, super efekt :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty