#453 Romantyczna "Hello Beauty"

Witajcie.
Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam pierwszą kartk wykonaną z premierowej kolekcji Craft O'Clock "Hello Beauty". Zainspirowana moodboardem Filigranek, postanowiłam, że bedzie to delikatna, romantyczna i oczywiście w stylu shabby kartka ślubna :)
Jako, że mamy środek lata, więc i sezon ślubny w pełni, nie miałam się nad czym zastanawiać, siadła i skleiłam taką oto karteczkę.





Na kartce znalazły sie tekturki od Anemone (Scrapek.pl) oraz moje ulubione listki od Tekturkowo.
Kwiaty wykonałam sama z małego bloczka papierów Hello Beauty, przy użyciu wykrojnika róży - Leane Creatief.



Kartke zgłaszam na wyzwanie FIligranek :)

Komentarze

  1. Przepiękna kartka:) Dziękuję za zabawę na blogu Filigranki / Kasia z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Dziękujemy za zgłoszenie jej na wyzwanie Filigranki. Ania -DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka w takich pastelowych kolorach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty