#466 Imieninowy czekoladownik

 


Witajcie. Dziś chciałam Wam zaprezentować kolekcję papierów Stamperia "Letters and Flowers" oraz przepiękne papierowe kwiaty od 49&Market. Piękne połączenie w stylu shabby chic na imieninowym czekoladowniku.
Wiosenny czekoladownik wykonałam na gotowej bazie, okleiłam ją dociętymi na wymiar papierami. Piękną wiosenną kompozycję umieściłam na tylnej ściance czekoladownika, który przewiązałam cudnymi vintage'owymi wstążkami w kolorze brudnego różu. Kompozycję wzbogadziłam o embossowane tekturki i mikrokulki. Mam nadzieję, że tak jak ja lubicie styl shabby chic, który bardzo łatwo uzyskać stosując kilka prostych zabiegów, tj: szarpane brzegi i pobielone białą farbą kwiaty i dodatki tworzące kompozycję pracy.
 









MATERIAŁY:

   

   

       

   









Komentarze

Popularne posty