#468 Prezentowe pudełko "Blue in Chocolate"

 Witajcie.

Już dawno nie miałam okazji zrobić pracy tak dla siebie, dla samej przyjemności tworzenia. Dziś pod natchnieniem wyzwania w Lemoncraft postanowiłam wykonać taką właśnie pracę.

Piękny moodboard w kolorach brązu i niebieskiego zainspirował mnie do ozdobienia tekturowego pudełka. Jego zdjęcia prezentuję poniżej.


 









Wykorzystałam papiery Gossamer Blue oraz Wood Patterns 04. Wycięte dodatki z arkuszy Vintage oraz tekturki Tekturkowo pozwoliły stworzyć piękną wielowarstwową kompozycję na wieczku.

Pomysł, by wykonać pudełko zaczerpnęłam z inspiracji Weroniki Wróbel.


Moją pracę zgłaszam na wyzwanie

LEMONCRAFT



Komentarze

  1. Wspaniale ozdobiłaś pudełko. Teraz jest dekoracją i może kryć wiele skarbów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie ozdobiłas to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzuca się w oczy ta piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko, bardzo efektownie ozdobione wieczko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty