Kartki Bożonarodzeniowe cz. II

 Post o kartkach Bożonarodzeniowych podzieliłam na dwie części ponieważ przedstawiam Wam na zdjęciach już wykonane kartki i aby nie pomieszały się w oczach powstał podział posta. Zdjęć zrobiłam dużo i przebrałam, jednak ich liczba wciąż jest spora, a biorąc pod uwagę kolorystykę ciężko jest je od siebie odróżnić.







Następna karteczka jest bardziej prowizoryczną kartką przy której poniosła mnie wyobraźnia, chociaż powstała jako pierwsza próba twórcza, to jednak publikuję ją jako ostatnią.








I tak oto wprowadził się do mnie temat świąteczny, który będzie się powoli rozwijał.

Następną świąteczną ozdobą w moich planach są bombki choinkowe w tematyce shabby chic, ale co z tego wyjdzie przekonamy się dopiero jak plany zostaną zrealizowane.


P.s.  polecam odwiedzić moją stronę na fb, na której można znaleźć powyższe karteczki i zachęcam do lajkowania.


Buziaki :*:*:*



Komentarze

Popularne posty