Kartki Bożonarodzeniowe cz.I

Cześć kochani :)

        Witam wszystkich, których interesują moje scrap-artki. Jak już wspominałam na początku nie jestem zbyt wylewna w słowach, więc przejdę od razu do sedna.

      Dziś chcę Wam zaprezentować kartki okolicznościowe, które pod wpływem chwili powstały w zaciszu mojego domu. Nie wiem czemu tak wcześnie zaczęłam kleić Bożonarodzeniowe tematy, ale udało mi się wyprzedzić i reklamy świąteczne w tv i Tesco ;) któro dopiero wczoraj rozpoczeło wykładanie ekspozycję świątecznej :) heh. 







Jak się przyglądam na te karteczki to po głowie chodzi mi myśl, że to ten papier świąteczny tak twórczo na mnie działa :)





Następna karteczka, którą chętnie bym wysłała do znajomych.







Wszystkie kartki są zrobione z tej samej świątecznej kolekcji papierów Prima Marketing INC







Komentarze

Popularne posty