#222 Mój pierwszy blejtram "Mroźny poranek" ("Frosty morning")

Witajcie :)

Nadszedł ten długo oczekiwany (przeze mnie) dzień, gdy siegnęłam po media, starocia i podobrazie...
i stworzyłam swój pierwszy mediowy blejtram.




Jakiś czas temu, podczas przeprowadzki do nowego mieszkania miałam okazję zrobić wyczekiwany remanent w rzeczach potrzebnych i "przydatnych". O dziwo tych drugich było więcej niż tych pierwszych :D

Dzięki tym porządkom odnalazłam zakupione, lecz zachomikowane (nawet nie otwierane) opakowanie czarnego gesso od Latarni Morskiej oraz sporo ciekawych przydasi, które przekłądane były z miejsca na miejsce, bo "kiedyś się przyda" ;)

Takimi przydasiami okazały się:
- kłódka ze starych pamiętników (kilkanaście lat ma, więc to naprawdę staroć"
- kluczyk, który służył do otwierania jakiejś szkatułki (niestety nie pamiętam jakiej, a jej i tak już nie ma)
- drewnopodobne elementy to wysypania w doniczce z kwiatkiem (kupiłam, bo wiedziałam, ze kiedyś się przydadzą :D i nareszcie okazja się znalazła)

Dałam się ponieść potrzebie i wyobraźni i powstał taki oto blejtram:





Oprócz czarnego gesso użyłam:

*żółtej i zielonej mgiełki 13@rts (która stworzyła pięny efekt mchu na drewnie)
*wosku CADENCE - Inci Pearl (6152) - pozwolił wydobyć kontury poszczególnych elementów (metalowych, struktury sznurka i perełek) 
Farby vintage od Daily Art - kolor "konwalia" - w połączeniu z woskiem uzyskałam niesamowitą imitację szronu/mrozu <3








Na zdjęciu poniżej znajdziecie zakamuflowaną sznurkiem, starą sprząszkę odciętą od plecaka, który niestety już nienadawał się do użytku, ale złomki były mile widziane i skrupulatnie zbierane :)


Pracę zgłaszam na wyzwania



Szuflada - wabi sabi: kłódka, kluczyk, stara sprząszka
Dziękuję za komentarze :)

Komentarze

  1. OMG, jestem pod wrażeniem interpretacji. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że mogłam inspirować się tematem, który daje szerokie pole dla wyobraźni , bo mogłam sprawdzić swoje umiejętności w pracy z mediami.

      Usuń
  2. WOW!!!!! Very coool! Love!
    Thank you for playing with us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa interpretacja naszego tematu. Wyszło pięknie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawa i fantastyczna praca :) dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! i ten efekt starego, porośniętego mchem drzewa. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję że bawisz się z nami w wyzwaniu na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely! Thank you for joining us at Scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. soooo cool project!!!!
    thanks for playing with us at MMP!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny pomysł i świetne wykonanie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastical work! Thanks for joining us at Mixed Media Place!

    OdpowiedzUsuń
  11. Very beautiful and interesting project! Love every detail! Thank you for joining us at MMP challenge!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, aż trudno uwierzyć że mech to mgiełki a nie coś przestrzennego. Cudowna praca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam prace Mix Media ! Cudo ! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oh the texture! Beautiful! Thank you for joining us at Scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty