#270 Boho Love - box dla pietnastolatki

Witajcie :)

Dzis w ramach mojej inspiracji dla CraftCorner przygotowałam dla Was urodzinowy box dla piętnastolatki.
Do zrobienia tego boxa zainspirowały mnie tekturki z kolekcji "BohoLove" od Scrapinca, które możecie znaleźć własnie w CraftCorner.
Ostatnio miałam "szewską pasję" do robienia swoich kwiatów, a na internetach można znaleźć naprawdę wiele fajnych tutoriali. Mi udało się znaleźć tutorial na wykonanie lilii z papieru 200g, wiec postanowiłam popróbować i poćwiczyć i powstały takie okazy jak widać :)
Z kolekcji ScrapAndMe "Rmantic Garden II" wycięłam sporą ilość kwiatów, listków i innych elementów, by zbudować bogate kompozycje na każdym skrzydle boxa.
Do tego wszystkiego postanowiłam wykonać shaker box z tekturki bazowej do albumów (300g?), do stworzenia której posłużył mi wykrojnik i nożyczki :D Całości dopełniają wyciski z masy potuszowane DistressInk WildViolet.
Przyznam, że jestem dumna z tego boxa, ponieważ prawie wszystko - oprócz bazy i tekturek - wykonałam własnoręcznie
Na środku boxa pozostawiłam wolne miejsce, by móc umieścić w centrum książeczkę na życzenia, która równie dobrze sprawdzi się jako mini albumik na zdjęcia od wręczających box koleżanek. Książeczkę zrobiłam z paska 9,8 na 29,4 cm  bigując ją co 9,8 cm, by otrzymać trzy kwadraty, następnie przewiązałam ją sznurkiem i przyczepiłam nasz mini tag, na którym pięknie prezentuje się stempel zapowiadający dla kogo lub od kogo będą życzenia w środku :).











Box zgłaszam na wyzwania:

Scrap and Me

Miszmasz Papierowy

Dziękuję za komentarze.

Komentarze

  1. Piękny boksik, każda strona to jak oddzielna mini karteczka:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybrałaś ciekawy, aczkolwiek trudny do zrealizowania styl. Widać jednak, że konsekwentnie dobrałaś kolory i ozdoby. Brawo! Dziekuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty