#273 Harmonijkowy album w tęczowych kolorach

Witajcie :)

Dziś zaprezentuję Wam album harmonijkowy w tęczowych kolorach z rcznie robionymi kwiatami, których kolory wyszły bardzo zbliżone do samych papierów.








Cała baza albumu była biała, wiec po przyklejeniu papieru postanowiłam potuszować białe ramki, by bardziej stonować album. Na wszystkich kartkach użyłam stempli "bąbelków" i "pięciolinii z nutami", które swietnie nawiazują do wzorów na papierach.
Na niektórych kartach albumu przykleiłam washitape ze złotym napisem "With Love".








By album miał swój początek (i koniec jednocześnie) na jednej z okłądek stworzyłam kompozycję przy użyciu gazy, tekurek, listków oraz ręcznie robionych lilli, których kolory uzyskałam przy pomocy Walercolor Powder od 13@rts by Aida Domisiewicz i papieru 230g.






Album zgłąszam na wyzwania:




Komentarze

  1. Cudny albumik, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kolorystycznie album.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, radosny album :) I do tego taki pastelowy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita tęcza barw! Przepiękny album. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki są bosssskie! Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny album, pełen kolorów, kwiecisty :) Dziękuję za udział w wyzwaniu TricksArt :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty