#283 Wrześniowy wrzosowo-złoty ślub

Hej hej :)
Na dzisiaj mam dla Was ślubny box zainspirowany lasem, jesienią i.. moodboardami (takie piękne teraz powstają, że od samego patrzenia chce się "coś zrobić" ;) )

Box jest zrobiony techniką scrapową i mixed mediową. Postanowiłam puścić wodze wyobraźni i uwolnić ręce, by same tworzyły co w głowie powstało.
P.S. te mini kwiatuszki żółte i fioletowe, powstały przy pomocy mgiełek, dziurkacza, wody i moich rączek ;)

A taki tego rezultat:















Praca powstała specjalnie na wyzwania:

 wyzwanie 09





Komentarze

  1. Witaj Marleno! Na początku dziękuję za udział w moim wyzwaniu "Wrześniowy Las" :). Z ogromną przyjemnością oglądałam zdjęcia Twojej pracy. Idealnie oddałaś klimat wrześniowego lasu. Tyle się dzieje, a wszystko ze sobą współgra. Wspaniałe detale i bajeczne kolory!! Cudowne odcienie fioletu :). Podoba mi się mech, który wkradł się w to magiczne miejsce! Gratuluję pomysłu i wykonania. Miło mi, że mogłam poznać Twojego bloga :). Pozdrawiam serdecznie! Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za te słowa tak miłe dla mej duszy :) cieszę się, że wybrałaś taki temat i przyznam, że pierwszy raz przeczytałam temat jako "Wrzosowy las" :D chyba zasugerowałam się zdjęciem na banerku ;) temat piękny i bardzo obszerny. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  2. Piękny i niezwykle dopracowany ( w każdym najmniejszym nawet szczególe ) box :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, niezwykle klimatyczna, taka bajkowa! Wybrałaś cudne kolory :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca, niesamowicie wygląda :) Dziękuję za udział w wyzwaniu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty