#284 Leśny box z okazji ślubu

Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was ślubny box w leśnym jesienno-letnim klimacie.
Do wykonania boxa użyłam jasnozielonej bazy Goatbox i papierów z motywem drzewnym, mchu, kwiatów, kawałków kory (z lipy), odrobinę organzy i mgiełek.



Do dekoracji zewnętrznej strony użyłam również trochę ciemno złotej farby, którą zrobiłam przecierania i pochlapałam kwiaty oraz mech. Wcześniej wieczko pochlapałam mgiełkami w kolorach żółci i zieleni oraz posypałam złotym proszkiem do embossingu, który podgrzałam susząc jednocześnie chlapania z mgiełek. Na tym dopiero budowałam kompozycję z kwiatów, organzy, kory i mchu.
  

Wnętrze boxa udekorowałam w podobny sposób jak wieczko. Użyłam motywu desek, odrobiny koronek, elementów do wycinania, kwiatów, kory i mchu. Oczywiście każda strona została przeze mnie potuszowana w kolorze czekolady i pochlapana mgiełkami oraz złotą farbą metaliczną.


Na koniec zostawiłam dla Was najlepsze.
Środek boxa zdobi piękna altanka ze stojącą parą młodą od Scrapinca.
Altankę ozdobiłam sztucznym mchem przyklejając go na gorący klej. 
Na mchu przykleiłam piękne, romantyczne różyczki "hip". 
Samą altankę potraktowałam delikatnie ciemnozłotą farbą metaliczną.




Na jednym ze skrzydełek boxa zostawiłam miejsce na wklejenie życzeń.
Ostatecznie życzenia będą przewiązane sznurkiem, który posłuży również do podtrzymania banknotów. 







Pomimo ilości zdobień na bocznych skrzydełkach boxa, cała altanka ślicznie wpasowała się w całość :)


Box zgłaszam na wyzwania:

Komentarze

  1. Wow, super! ten mech nadaje niesamowity klimat Twojej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity box, rewelacyjnie wygląda ten mech!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolorystyka, miałaś dobry pomysł z zieloną bazą:) Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCRAFT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny leśny box ;) Rewelacja
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko. Nie przypuszczałam że mech daje takiego leśnego uroku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaaa, ale cudny! Ten mech!! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo pomysłowy box! Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca, bardzo mi się podoba! Dziękuję za udział w wyzwaniu SnipArt

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudelko!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty