#286 Jesienne pudełko na skarby

Hej hej :)
Wieczorową porą przychodzę do Was z mixmediową skrzyneczką/pudełeczkiem na jesienny skarby.
Skrzyneczkę wykonałam na jesienne wyzwania.
Na wieczku skrzyneczki znajdziecie prawdziwy, wysuszony mech leśny :) czapeczki z żołędzi i żołędzia :D oraz leśną małą szyszkę - wszystko czekało i schło od zeszłego roku, żeby użyć właśnie w takim projekcie.
Ponadto znajdziecie tu prawdziwą korę z lipy, gazę, tekturki i co tylko wypatrzycie, zaś w środku pod wieczkiem ukrywa się buteleczka ze sztucznym mchem, który ma symbolizować to, że nasze wspomnienia są zawsze żywe.

Media, których użyłam to:
* 13@rts:  gesso czarne i białe, mgiełki pastelowe, proszki Rainbow Color
*złoty puder do embossingu
*czerwony bitumen "Antique past" od Pentartu













Szkatułkę zgłaszam na wyzwania:




Komentarze

  1. Jak jakaś tajemnicza skrzynia skarbów, super pomysł! jestem pod wrażeniem, że większość rzeczy prosto z lasu (ok, od zeszłego roku, ale wciąż :) ) Dziękuję za udział w wyzwaniu Egocraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) musiałam użyć wysuszonych żołędzi i mchu, bo świeżego jeszcze nie mam, narazie pogoda i czas pozwoliły mi tylko raz odwiedzić las, ale w planach już mam kolejny wypad na grzyby to może uda się przywieźć coś świeżego ;)

      Usuń
  2. Fantastyczna skrzynia! Normalnie do zakochania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł i wykonanie! Świetna, pełna wdzięku praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft i pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow ... rewelacja :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się projekty z wykorzystaniem darów natury, skrzynka wyszła cudowna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, na bogato! Fantastyczna praca! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Старый сундук со дна моря! Супер! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie zmediowałaś tą skrzynię :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty