#289 Kartka Zyg-Zak

Hej Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną nowość z naszego sklepu. Tym razem jest to kartka składana, którą ja potocznie nazywam "Zyg-Zak" :) Moje pierwsze wrażenia z pracą na tej bazie? Jestem zachwycona tą bazą! Choć samo ozdabianie papierem może wydać się trudniejsze niż wycięcie zwykłego kwadratu, to powiem Wam, że warto, bo efekt końcowy kartki powalił nawet mnie. Baza sama w sobie ma to coś co sprawia, że czego byśmy nie użyli do jej ozdobienia, forma tej kartki już jest ciekawa i zdobna. Dzięki temu baza nie wymaga dużej ilości zdobień.
Bazę przed ozdobieniem rozłożyłam "na równo" wymierzyłam i docięłam papiery na potrzebne wielkości. Środkowy prostokąt wycięłam dwa razy, ponieważ ten fragment kartki należy ozdobić z dwóch stron. (Niestety zapomniałam zrobić zdjęcia kartki po rozłożeniu).
Do tej kartki idealnie sprawdzi się baza pudełka (z okienkiem lub bez) o formacie 16x16 cm. Ja wybrałam z okienkiem w kształcie serca, któro ozdobiłam tymi samymi papierami z kolekcji SWS "Boho Dream".






 


Kartkę zgłaszam na wyzwania

Komentarze

  1. Śliczna :) sama forma kartki już jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) gotowa baza od CraftCorner, nazywa się swing :) ale mi jako zygzak się przyjęła ;)

      Usuń
  2. Piękny zestaw. Kolorystyka bajeczna . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, romantyczna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty