#259 Kartka podziękowanie z kolekcji "...And Remember"

Hejka :) 
Mam nadzieję, że poprzednia kartka Wam się podobała.
Bo tym razem mam dla Was całkiem inny klimat, kolorystykę i okazję.

Kartka powstała z niesamowitej kolekcji "...And Remember"
Kolekcja zachwyciła mnie do reszty! Na pewno sięgnę po nią bardzo szybko, bo ta kolorystyka jest przecudowna.
Sami zobaczcie jak pięknie wszystko się ze sobą zgrywa :)

Przy okazji zapraszam Was na wyzwanie do The Scrappy Sketches, do którego moja kartka jest inspiracją :)









Komentarze

  1. Przepiękną kartkę skomponowałaś! Kolorystyka faktycznie cudna. Najbardziej mi się podoba biały kwiatuszek. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) kwiatek powstał wg tutka, który trafiłam na instagramie :) może w weekend uda mi się zrobić taki fotokurs dla Was :)

      Usuń
  2. Ach Marlenko, poczekaj posiedzę i powzdycham i popatrzę sobie... Później napiszę.

    No dobra!!
    Więc (tak, tak WIEM, nie zaczyna się zdania od więc...)
    A więc (od a wiec tym bardziej)...
    Podsumowując: Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 ja się tak samo zachwycałam tą kolekcją papierów. Po wyjęciu hej z opakowania byłam oszołomiona tymi kolorami. Internety nie oddają intensywności tych kolorów i wzorów :) ach ach

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje , cudownie ją wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna. Bardzo lubię kartki z granatem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną kartkę stworzyłaś! Dodanie złota i białego kwiatka nadało lekkości tej poważnej kolorystyce papierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest Cudna, Cały czas nie moge się napatrzeć na kwiaty z embosingiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marlena, piękne prac tworzysz. Zachwycające 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, a ten tiulowy biały kwiat jest zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a kwiat wykonany jest z kalki kreślarskiej, na której zembossowałam stempel w napisy ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty