#263 Opakowanie na wino w złocie.

Witajcie :)

Dziś przygotowałam dla Was pomysł na ozdobienie opakowania na wino,
które samo w sobie jest już pięknym prezentem i pamiątką wyjątkowej
okazji.
Do ozdobienia Goatbox'owej bazy użyłam papierów z kolekcji ScrapAndMe - "Simple
Story Beige". 
Po oklejeniu bazy, miejscami ozdobiłam ją płatkami
metalu w kolorze złota przy użyciu kleju do złoceń marki SeeArt.
Główna kompozycja zbudowana jest wokół tekturki Scrapiniec "Mała
studnia" z kolekcji Boho Love.  
W tej kompozycji znajdziecie moje
ręcznie robione kwiaty z foamiranu, stemple Papelii embossowane na kalce
kreślarskiej oraz listki wycięte z dodatków "Leaves II" - Craft
o'Clock. 
Całości dopełnia złota lakowa pieczęć z napisem "For You" - refernetki i woski do lakowania znajdziecie w sklepie Craft Style.
Mam nadzieję, że tak ozdobione opakowanie na wino zainspiruje Was, by stworzyć podobne cudo.














Komentarze

  1. Super to wygląda. Pomysłowe i nawet bez wina będzie piękną pamiątką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że kolorystyka jest spokojna, to złoto nadało całego bogactwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) chciałam by to złoto dodało troszkę "pazura" ;)

      Usuń
  3. Przepiękne ubranko na wino :) Radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wychodza ci te złocenia, dodają elegancji pracom!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fantastyczne opakowanie i pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie. Uwielbiam taką kolorystykę, kwiaty są cudne, a pieczątka lakowa dodaje niezwykłego charakteru całości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty