#404 Dzień nauczyciela - pomysł na eksploding boks - (propozycja warsztatowa)

Hej hej :)

Dziś przychodzę do Was z inspiracją dla Craft o'Clock.
Przygotowałam eksploding boks z najnowszych papierów Wild Garden, wybrałam papiery ziemiste, ponieważ moim zamysłem było stworzyć prezent dla nauczyciela biologii lub geografii :)
Piękna kolekcja w naturalnych barwach zaprojektowana przez Kasię, pozwala na łączenie jej w dowolnych kombinacjach kolorystycznych. Uwielbiam zieleń, więc musiał być to boks właśnie w tym kolorze, połączony z beżem, złotem oraz brązem. Mam nadzieję, ze ta kolekcja pozwoli Wam rozwinąć skrzydła wyobraźni tak jak mi.










To była pierwsza wersja zdjęć, które robiłam w trybie z oświetleniem dziennym. Jednak mimo specjalnych ustawień i tak musiałam nieźle się wysilić przy obróbce, żeby wydobyć zbliżone do rzeczywistych kolory.

A teraz kilka zdjęć w trybie "z przysłoną", również delikatnie retuszowane, ale już nie tak jak poprzednie ;)





Materiały:

Tekturki: Anemone - dekorki
Tekturkowo: Napis
Globus - CraftyMoly

Listki stemple: Papelia

Złomki: Retro Craft Shop

Koronki: Zielone Koty

Baza pudełka: CraftCorner/GoatBox

BOKSA ZGŁASZAM NA WYZWANIA




Komentarze

  1. Piękny jest ten box! Chętnie bym taki dostała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. On cały jest przepiękny, tyle ma niesamowitych detali! Ale najbardziej podoba mi się kompozycja na wieczku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pudełeczko! Przepięknie je ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! cudne szczególiki, ciekawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bogato... Pięknie i tak wypieściłaś ten box :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny :) Podobają mi się te złote elementy. Wspaniałe kolory, przyjemna praca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny box, podobają mi się kwiaty i złocenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowny i pięknie ozdobiony box! Świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałe zdjęcia , jak żywe. Projekt cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent dla nauczyciela. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca, wspaniały klimat stworzyłaś, a listki zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow przepiękny box, obdarowany nauczyciel pewnie oglądał go z zachwytem :)
    cudo

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty