#407 Zielony album - Our Story


Witajcie :)

Dziś Ślubny album z pięknej kolekcji Craft o'Clock - Our Story.
Album wykonałam na podstawie wiedzy zdobytej na warsztatach u Doroty Kotowicz. W tym albumie znajdziecie wiele ciekawych trików i kompozycji, które zbudowałam według zasad jakie nabyłam podczas warsztatów.
Bardzo chciałam by ten album odzwierciedlał właśnie tą wiedzę, a także chciałam sprawdzić jak będzie wyglądał w takiej wersji.




Album wykonałam od podstaw. Na moje potrzeby album ma wymiary: 22x22 cm - okładka oraz 21x21 cm karty.
Do ozdobienia wnętrza użyłam bloczka papierów 20,5 x 20,5 cm oraz papieru akwarelowego o takich samych wymiarach.









Cały album możecie obejrzeć na kanale YT - Craft o'Clock

Album zgłaszam na wyzwanie


Komentarze

  1. Przepiękny, na bogato :) zielono mi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca!!!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać wielki nakład pracy i perfekcyjne wykonanie, bardzo ładnie zaaranżowane karty. Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty