#408 Jesienne szkatułka w mchu



Witajcie.
Dziś przychodzę do Was z mediową szkatułką, którą "przyniosłam z lasu" ;)
Ostatnie dni jesieni pięknie czarowały nas barwami liści i pięknym jesiennym słońcem. Aktualnie u mnie pogoda mocno ponura i deszczowa, ale już zapowiadają powrót ciepłych jesiennych dni, więc i ja postanowiłam przywołać trochę jesiennego klimatu.



Do wykonania takiej szkatułki użyłam wykorzystałam owalny pojemnik z łuby, który pomalowałam czarnym gesso. Następnie przykleiłam miejscami wysuszoną chusteczkę nawilżaną, trochę prawdziwej drzewnej kory, Papeliową tekturkę oraz kilka liści paproci (takie liście można trafić w sklepach ze sztucznymi kwiatami).
Miejscami nałożyłam przez maskę FANTASIA - Papelia, pastę z efektem kamienia CADENCE zaś na jednym brzegu uformowałam z pasty kulki, tak by przypominały kamienie. 




Całość ponownie pomalowałam czarnym gesso. Po wyschnięciu przetarłam gdzie niegdzie białym gesso i przemalowałam (bardzo delikatnie i bardzo niedokładnie, by były prześwity) metalicznymi farbami w kolorze bordo (Prima), brązu i starego złota (13@rts). Miejscami dołożyłam puder postarzający w siwym kolorze (CADENCE).
Gdy farby wyschły zaczęłam szaleć efektem mchu w dwóch kolorach (PentArt).
Starałam się by mój mech wyglądał jak najbardziej naturalnie i znajdował się w tych najgłębszych miejscach. Jeśli były jakieś niedociągnięcia, to tam również użyłam efektu mchu :) 




Na wieczku stworzyłam kwiatową kompozycję wykorzystując sztuczne kwiaty w jesiennych kolorach, liście paproci i wypełniacze wyglądające jak leśne jagódki, choć mi przypominają jarzębinę  - nieodzowny znak jesieni;) . Całości dopełniają surowe tekturki Papelii.
Ozdabiając pudełko pamiętałam, by zadbać też o jego wnętrze, które pomalowałam białym gesso.























Szkatułkę zgłaszam na wyzwania:



użyłam:





Komentarze

  1. Fantastyczna jak w bajce z mchu i paproci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA! Uwielbiam Twoje mediowe projekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 aż żałuję, że nie mam czasu robić ich więcej ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam teksturę na tym pudełku, absolutnie genialny projekt! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym i sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonałaś prace rewelacyjnie. Szkatułka wygląda jak oklejona mchem i korą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. So lovely! Thank you for playing along with us at 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę jak przyniesiona z lasu :) Rewelacyjny pomysł! Fantastyczne wykorzystanie mediów! 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. stunning! thank you for playing with us at 13arts challnege!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze... to zbieram szczękę z podłogi :D dopiero jak przeczytałam o nawilżanej chusteczce, to zaczęłam się przyglądać, gdzie jest, a efekt ekstra :) Piękne to pudełeczko.

    Dziękuję za udział w jesiennym wyzwaniu bloga Kreatywnego Świata Pasji.
    DT Domi

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pudełko. Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pudełko szkatułka :D taka z masą tekstur do macania i dotykania :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatywnego i sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty