#237 Czekoladownik dla Babci #CS 1

Witajcie :)
Dziś mam dla Was dwa czekoladowniki, oba powstały z okazji Dnia Babci.
Czekoladowniki są jednoczesnie inspiracją dla Craft Style z okazji mojego powyzwaniowego występu gościnnego.
Mam nadzieję, ze przypadną Wam do gustu :)

W tym poście prezentuję Wam czekoladownik w delikatnym romantycznym stylu Vintage
na czerwonej bazie Goatbox, ozdobiony papierami Lemoncraft "Sercem Malowane".
Na czekoladowniku znajdziecie tekturkę, pióra i maskę od Papelii/CraftStyle, 

Starałam się, by czekoladownik był ozdobiony z każdej strony, jednak nie był przytłoczony zdobieniami.









Czekoladownik zgłaszam na wyzwania



123scrapujTy - maska/szablon

Komentarze

  1. Och. Kocham styl vintage! Piękny czekoladownik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę Shabby, ale od czasu do czasu coś stworzę w tym klimacie ;)

      Usuń
  2. Beautiful! Thank you for joing egoCraft´s challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękny i te kolory ...wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, cudowne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i romantyczny. Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny czekoladownik :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny i bogaty! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny romantyczny czekoladownik. Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja jeden ładniejszy od drugiego :) przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności! Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty