#239 Dekor Home, czyli pomysł na ramki na zdjęcia

Hej hej :)
Tym razem poszalałam z mediami i przygotowałam dekor na ścianę, wykonany z bazy EgoCraft,
którą ozdobiłam papierami Mintay "Marina", dodatkami od Artistico.
Na poszczególnych elementach dekoru umiejscowiłam kompozycje kwiatowe z metalowymi dodatkami, koronkami, tekturkami (Kreatywna Pracownia), listkami i serwetkami z wykrojników Craft Passion.
Zanim wzięłam się za ozdabianie i malowanie dekory okleiłam papierami i zabezpieczyłam Liquid Acrylic Medium 13@rts.
 Na każdej powierzchni użyłam maski SnipArt (pismo), do maski zrobiłam pastę z białego gesso zmieszanego z Magic Powder od 13@rts.













Materiały 13@rts:


Dekor zgłaszam na wyzwania:

13@rts - wyzwanie 74





Komentarze

  1. Pomysłowa ozdoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe.A rameczki przepięknie zmediowane, fajny kolor wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) użyłam chyba wszystkiego co miałam w kolorze niebieski, ale żółty akcent jednak dodał "charakterku" ;)

      Usuń
  3. Ale się napracowałaś! Świetny efekt. I faktycznie, te okienka aż się proszą o zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* właśnie z myślą o zdjęciach robiłam ten dekor i cieszę się, że to widać

      Usuń
  4. Ależ piękna ramka! Kolory magiczne! Świetna praca! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł i boskie wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) w tym roku postanowiłam dopracować technikę mixedmedia.

      Usuń
  6. Cudowne, pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jaka świetna praca! Super dekoracyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i oczywiście perfekcyjne wykonanie :) bardzo inspirująca praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh wow this is stunning. Thank you for joining us at 13arts.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne kolorki.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna zdoba. Badzo podoba mi się kolorystyka i te wszystkie elementy, tak dobrze ze soba połaczone.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca, niesamowicie inspirująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry kawał mediowej roboty ;). Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty